Riport


- Hannah Montana nappal egy átlagos iskoláslány, este pedig egy szupersztár. Akárcsak te...


- Igen. Nekem is a legmerészebb álmom vált valóra azzal, hogy énekesnő lettem, akárcsak Hannah-nak. De a legnagyobb sikerek közepette is igyekszem megmaradni olyannak, amilyen valójában vagyok. Igaz, én nem hagyományos suliba járok, hanem magántanárhoz.


- Mi a legjobb, és a legkellemetlenebb élményed a forgatásról?






- A legrosszabb a paróka volt! Hannah szerepéhez ugyanis hosszú szőke parókát kellett viselnem, ami borzasztóan nehéz volt! Egyébként minden egyes pillanatát élveztem.




- Az igazi neved, Destiny Hope , ami annyit jelent: Sors Remény. Miért kaptad ezt a szokatlan nevet?




- Apuék úgy gondolták, hogy sokra viszem majd az életben. Apukámtól kaptam a Smiley becenevet is, ami mosolyt jelent, mert állandóan mosolyogtam. Ebből lett mostanra a Miley.




- Sok kamasz nehezen jön ki a szüleive, de legalább is gyakran lázad ellenük. Te hogy állsz az ősökkel?
Imádom őket! Az apukám nem más, mint Billy Ray Cyrus countryénekes és színész, és büszke vagyok rá, hogy ő az apukám. Mindent neki köszönhetek, hiszen mellette lettem szinésznő!

Amit kaptunk...
- Egy nyugis kisvárosból a karriered miatt költöztetek Hollywoodba. Nem furcsa?

- Nem érdekel, hogy hány fotó készül rólam naponta, nem fontos, hogy mindig mindenhová kövessenek a kamerák. Szerencsére anyuék is kerülik az itteni celebpartykat. Sokkal jobban örülök, ha a közelemben lakik egypár jó barátnőm, akikkel bármikor zavartalanul beszélgethetek. Szeretném, ha lenne egy ,,normális´´ életem is.


- Igaz, hogy Nick Jonas-szal jársz?

- Dehogy! Ez a pletyka akkor kapott szárnyakra, amikor közös turnéra indultunk a fiúkkal. Nagyon jó barátok vagyunk - de semmi több!